Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

seta

Wtorek, 13 lipca 2010 Kategoria szossa, seta

nad wisłę

trasa-Łódź-Kutno-Gostynin-Nowy Duninów-Białe(nie wciągane:P)Gostynin-Kutno-Rosanów

postanowiłem w ten 30+ upał udać się 200 kaemów na szosę co z automatu czyni mnie koksem:P
zmawiałem się wcześniej z pixonem ale chciał za późno jechać
o 9 zebrałem dupsko i jazda. upał, wiatr w twarz ale daję. w kutnie telefon decyzja pixona: zrobię trasę w 3.5 godziny
Po około 5 godzinach i 3.5 litrach wody docieram na miejsce, zjadam obiad popijam litrem:P i czekam.Od lokalesów dowiaduje się że jestem w złym miejscu i raczej jezioro Białe jest fajniejsze. Koks nadjeżdża odpoczywa i uderzamy na Białe. Faktycznie jest tam o wiele fajniej i trzeba tam wrócić na jakąś imprezę:) powrót w towarzystwie koksa jest przyjemniejszy i szybszy nic bujanie się samemu ale kosztuje mnie sporo sił i jedzenia. Za Piątkiem dopada nas deszcz decyduje się wjechać rodzicom na działkę i się dłużej nie męczyć. Jako że w Macsyfie w kutnie jakieś bachory licznik mi zresetowały na oko obliczając dochodzę do wniosku że mam 200...no i wyszło że nie mam..trudno:P

tempo nadawali:

Opeth-Morningrise
Pantera-Reinventing The Steel
RATM-Live&Rare;
Led Zeppelin-IV
Łukasz Sompoliński

:P foty ma ten przekoks Łukasz...
  • Sprzęt Panzer Pig
Środa, 23 czerwca 2010 Kategoria crossówką, seta , solo

szosa jeszcze na trekkingu

Łódź - Bełchatów(z wiatrem, fajnie)- Łódź(pod wiatr, niefajnie) po graty do przecinaka
  • Sprzęt Unibike Xenon
Sobota, 18 lipca 2009 Kategoria czołgiem!, seta

upał

Z ojcem szosa. Baza(Rosanów) - Piątek - Tum - Łęczyca - Ozorków - Grotniki - Rosanów. Po grillu piwie i sesji z piłą i siekiera powrót do chałupy do Łodzi
  • Sprzęt Vlad The Impaler
Sobota, 2 maja 2009 Kategoria czołgiem!, seta

po co tytuł wpisu

Baza - Czarnocin - Wolbórz - Sulejów -Tomaszów- Spała - Konewka - Tomaszów - Sulejów- Wolbórz- Czarnocin- Łódź :xD

z ekipą, dużo żarcia kupa śmiechu i powrót w nocy:)opisy u tych ziomków

pixon xanagaz
  • Sprzęt Vlad The Impaler
Sobota, 28 marca 2009 Kategoria crossówką, seta

wyścig z koksem:)

Szosowa ustawka z niejakim Xanagazem(znanym też pod ksywa megakoks) oraz Rafałem która (ta ustawka) zakończyła się wyścigiem przegranym z resztą...

Trasa - Baza - Jana Pawła/Pabianicka - Pabianice - Dłutów - Bełchatów - Zelów - Łask - Pabianice - Baza

Zaczęło się niewinnie, 50 km pod wiatr na zmiany tempo, nie zabójcze. W Bełchatowie wiatr się nam z Rafałem znudził i postanowiliśmy się bujnąć krótszą trasa przez Łask (o 5 km jak sie okazało tylko) a naczelny koks Tomek pognał na Piotrków, aby przez Rzgów wrócić także do Łodzi. Cisnęliśmy sobie ładnie z wiatrem lecz po 20 km i telefonie od Tomka wycieczka przerodziła się w wyścig o browara z powrotem do miejsca naszej ustawki rano. Robiliśmy co mogliśmy ale Tomek wycisnął 120% mocy z roweru i był parę minut przed nami...Wyścig był jednakże fajny, dałem radę i jest co oblewać dziś wieczorem tzn setkę pierwszą w tym sezonie
Niedziela, 16 listopada 2008 Kategoria crossówką, seta

akcja Mutant:)

niedzielny

niedzielny poranek - 11.00, kac ale pogoda niezła więc telefon do xanagaza i jedziemy, o 12:10 po zjedzeniu solidnej ilości parówek z serem żółtym ruszyliśmy. Tomek założył sobie 1,25 oponki na swój czołg więc prędkość była słuszna... tyle że nie przez pierwsze 50 km bo był wmordewind zimny i wściekły jak zemsta wikinga. Dopiero z Szadku jak wiatr zmienił kierunek zaczęliśmy cisnąć tempo - ponad 30 bez wysiłku. Po 3 godzinach mieliśmy w zasadzie dystans zrobiony więc decyzja aby dokręcić do setki:) Mieliśmy jechać do Pixona i wbić mu się do sadyby ale po drodze wjechaliśmy w teren i Tomek wyłapał katastrofalnego snake'a. kleiliśmy tą dętkę w sumie z godzinę i w końcu rozjechaliśmy sie do domu

Trasa - Baza,Górka Pabianicka, Pabianice, Łask, Szadek, Lutomiersk, Kanzas, Łódź Teofilów i Baza
Czwartek, 14 sierpnia 2008 Kategoria czołgiem!, seta

Z Pixonem po trasie

Z Pixonem po trasie do Kolumny dalej Pabianice i dom

(ilość terenu do ustalenia. opis później zdjęcia też jak skroję od Pixona:P)

Po obiedzie...wyszedłem na rower:P Pojechałem do Łagiewnik i trochę się pobujaliśmy z Darkiem i Łukaszem po żółtym i niebieskim szlaku. wypas sprawa ale brak tylnego hamulca na zjazdach czuć hehehe

dziś zjem też drugi obiad gdyż jestem głodny
Niedziela, 27 lipca 2008 Kategoria crossówką, seta

powrót z działki

powrót z działki i ustawka z Darkiem na czarny szlak... upał jak skurwysyn
Piątek, 11 lipca 2008 Kategoria solo, seta , czołgiem!

Jeziorsko solo

Trasa Łódź- Górka Pabianicka - Wola Żytowska - CHorzeszów - Pelagia - Wilamów - Szadek - Kromolin - Grzybów - Sikucin - Boczki - Rożdzały - Raszelki - Grabina - Lubola - Pęczniew - Popów - Księża Wółka - Niemysłów - Porczyny - Praga - Poddębice - Sworawa - Panaszew - Złotniki - Dalików - Gajówka - Krasnodęby - Ustronie - Grotniki - Rosanów

Miało być jak najbardziej offroadowo i bocznymi trasami, upał niemożliwy, czas całkowity aż 8:10 hrs bo robiłem przerwy w cieniu żeby schłodzić dynię:P Zabłądziłem kilka razy i wyjechałem nie tam gdzie chciałem ( nawigator jak z kaczej dupy puzon) w leśnych drogach totalny brak powietrza pełno owadów i piachu, sam zalew taki sobie może nie w tym odcinku co trzeba wylądowałem. ogólnie pustynia na drogach, w Boczkach na posesji u kolesia stały 2 czołgi i transporter opanc. w super stanie ciekawe co to było. Fot brak co zapamietałem to w dyni, jedno jest pewne jazda w tym ukropie to jednak masochizm
Sobota, 21 czerwca 2008 Kategoria seta , czołgiem!