Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

Czerwiec, 2008

Piątek, 27 czerwca 2008 Kategoria czołgiem!, solo

na obiad

w

w tym tygodniu nie mam motywacji i gotować tez mi się nie chce
Środa, 25 czerwca 2008 Kategoria czołgiem!, solo

znów na obiad tylko

znów na obiad tylko inną trasa nieco
Wtorek, 24 czerwca 2008 Kategoria solo, czołgiem!

Na obiad:)

Baza-Konstantynów-Aleksandrów-Grotniki-Rosanów(Spaghetti,

Baza-Konstantynów-Aleksandrów-Grotniki-Rosanów(Spaghetti, Piwo, serwis roweru)- Zgierz-Łódź-Baza
Sobota, 21 czerwca 2008 Kategoria seta , czołgiem!

Bikeorient Wolbórz trasa 122

Bikeorient Wolbórz trasa 122 km + dojazd na miejsce z Bogusławic
Środa, 18 czerwca 2008 Kategoria czołgiem!

Ustawka z Xanagazem ( zakończona

Ustawka z Xanagazem ( zakończona przebiciem dętki:p)

Z kaloryfera we dwóch przez Łagiewniki, celem była Malinka ale na zjeździe okazało się że drogę zagradza bydło rogate. Z braku jakiejkolwiek wielkokalibrowej broni wybraliśmy objazd co skończyło się na serii dziwnych miejscowości, przejazdu przez Autobahn A2 w końcu offroad do Białej, Rosanów, piwo w Malince, wleźliśmy też na skocznie.. no prawie:)potem przez Zgierz , tory koło 11 listopada i na wylocie na Teofilów wyłapałem blazę na tylnym kole, co skończyło się jazdą autobkiem do domu
Piątek, 13 czerwca 2008 Kategoria czołgiem!

Pokręciliśmy się z Guciem112

Pokręciliśmy się z Guciem112 po okolicy dla rozprostowania kości ale ogólnie pogoda się 'barowa' zrobiła więc dystans jaki jest:)
Środa, 11 czerwca 2008 Kategoria czołgiem!

spontan po Łódzku:P

Zwyczajna

Zwyczajna ustawka w Łagiewnikach przerodziła się w wyprawę przez lasy i pola trasa maratonu do Dobieszkowa , lasy koło Kalonki i centrum M1..Z 9 chłopa zrobiło się 6 i tak dystans został pokonany

Wtorek, 10 czerwca 2008 Kategoria czołgiem!

Time to play the game!!!!

coś dziś jakoś ta piosenka MOTORHEAD najbardziej wyj...nej grupy pod słońcem mi łaziła dziś po głowie(mimo że albumu Hammered nie lubię)

w każdym razie z dużą doza energii wspomagany nieświętą wodą z flaszki niewiadomego pochodzenia( z lodówki jakaś tam) udałem się w południe do Łagiewnik, chwilę się pomęczyłem potem na malinkę, potem na obiad i czyszczenie czołgu bo zarósł... Potem ojca przeciągnąłem z 10 kilosów po wsi średnia spadła ale się przylansowałem nieco:)no i potem ognia jakimiś piachami na Grotniki dalej szosa duża tarcza i prędkości ponad dźwiękowe koło 35km/h Przejechałem 36 km na pół litrze i skończyło sie to dwoma żubrami w mefisto.....czołg trzeba chyba odelżyć jednak...no luz ogólnie niezła dziś zlewa i humor dobry
Niedziela, 8 czerwca 2008 Kategoria czołgiem!

z ekipą asfalciarzy tempem "emeryckim"

z ekipą asfalciarzy tempem "emeryckim" :P

Baza- Górna - Wiskitno- Wandalin - Brójce- Pałczew - Wola Kutowa - Czarnocin - Zamośc- Kurowice - Zielona Góra - Wisniowa Góra- Wiskitno - Górna-Baza

Miało byc Lajtowo of course, ja po chorobie....a zebrało się sześciu chłopa wymiataczy i dawaj na szosę....Do Czarnocina naprawdę niezłym tempem zwłaszcza że za Brójcami podłączył się na koło do nas "jakiś Zenek"... Zenek okazał się niezłym nak**wiaczem po jakiś 10 kaemach za podjazdem nas wyprzedził i dwóch najmocniejszych od nas pojechało go gonić, po paru km my z doktorem też rzuciliśmy sie w pogoń tnąc 35+ podjazd nie podjazd i dorwaliśmy w końcu Zenka pod samym zalewem w Czarnocinie heh, piwko nad zalewem i potem już lajtowo z powrotem do Wiskitna, za Kurowicami piach i teren gdzie czułem sie najlepiej:)))Z Wisniowej do Wiskitna znów podkręciliśmy tempo potem jeszcze piwko na działce i pognałem na mecz.... a nasi i tak to spieprzyli ehh
Sobota, 7 czerwca 2008 Kategoria czołgiem!

rekonwalescencja po zatruciu

po

po tygodniu przerwy w koncu na rower, słabo jeszcze się czuję Pojechaliśmy z Darkiem do Łagiewnik, tam trochę po lesie potem Malinka split ja na obiad do Rosanowa i mniej więcej podobnie powrót