• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

z ekipą asfalciarzy tempem "emeryckim"

z ekipą asfalciarzy tempem "emeryckim" :P

Baza- Górna - Wiskitno- Wandalin - Brójce- Pałczew - Wola Kutowa - Czarnocin - Zamośc- Kurowice - Zielona Góra - Wisniowa Góra- Wiskitno - Górna-Baza

Miało byc Lajtowo of course, ja po chorobie....a zebrało się sześciu chłopa wymiataczy i dawaj na szosę....Do Czarnocina naprawdę niezłym tempem zwłaszcza że za Brójcami podłączył się na koło do nas "jakiś Zenek"... Zenek okazał się niezłym nak**wiaczem po jakiś 10 kaemach za podjazdem nas wyprzedził i dwóch najmocniejszych od nas pojechało go gonić, po paru km my z doktorem też rzuciliśmy sie w pogoń tnąc 35+ podjazd nie podjazd i dorwaliśmy w końcu Zenka pod samym zalewem w Czarnocinie heh, piwko nad zalewem i potem już lajtowo z powrotem do Wiskitna, za Kurowicami piach i teren gdzie czułem sie najlepiej:)))Z Wisniowej do Wiskitna znów podkręciliśmy tempo potem jeszcze piwko na działce i pognałem na mecz.... a nasi i tak to spieprzyli ehh