• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

Sobota, 28 marca 2009 Kategoria crossówką, seta

wyścig z koksem:)

Szosowa ustawka z niejakim Xanagazem(znanym też pod ksywa megakoks) oraz Rafałem która (ta ustawka) zakończyła się wyścigiem przegranym z resztą...

Trasa - Baza - Jana Pawła/Pabianicka - Pabianice - Dłutów - Bełchatów - Zelów - Łask - Pabianice - Baza

Zaczęło się niewinnie, 50 km pod wiatr na zmiany tempo, nie zabójcze. W Bełchatowie wiatr się nam z Rafałem znudził i postanowiliśmy się bujnąć krótszą trasa przez Łask (o 5 km jak sie okazało tylko) a naczelny koks Tomek pognał na Piotrków, aby przez Rzgów wrócić także do Łodzi. Cisnęliśmy sobie ładnie z wiatrem lecz po 20 km i telefonie od Tomka wycieczka przerodziła się w wyścig o browara z powrotem do miejsca naszej ustawki rano. Robiliśmy co mogliśmy ale Tomek wycisnął 120% mocy z roweru i był parę minut przed nami...Wyścig był jednakże fajny, dałem radę i jest co oblewać dziś wieczorem tzn setkę pierwszą w tym sezonie