• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

Wtorek, 13 lipca 2010 Kategoria szossa, seta

nad wisłę

trasa-Łódź-Kutno-Gostynin-Nowy Duninów-Białe(nie wciągane:P)Gostynin-Kutno-Rosanów

postanowiłem w ten 30+ upał udać się 200 kaemów na szosę co z automatu czyni mnie koksem:P
zmawiałem się wcześniej z pixonem ale chciał za późno jechać
o 9 zebrałem dupsko i jazda. upał, wiatr w twarz ale daję. w kutnie telefon decyzja pixona: zrobię trasę w 3.5 godziny
Po około 5 godzinach i 3.5 litrach wody docieram na miejsce, zjadam obiad popijam litrem:P i czekam.Od lokalesów dowiaduje się że jestem w złym miejscu i raczej jezioro Białe jest fajniejsze. Koks nadjeżdża odpoczywa i uderzamy na Białe. Faktycznie jest tam o wiele fajniej i trzeba tam wrócić na jakąś imprezę:) powrót w towarzystwie koksa jest przyjemniejszy i szybszy nic bujanie się samemu ale kosztuje mnie sporo sił i jedzenia. Za Piątkiem dopada nas deszcz decyduje się wjechać rodzicom na działkę i się dłużej nie męczyć. Jako że w Macsyfie w kutnie jakieś bachory licznik mi zresetowały na oko obliczając dochodzę do wniosku że mam 200...no i wyszło że nie mam..trudno:P

tempo nadawali:

Opeth-Morningrise
Pantera-Reinventing The Steel
RATM-Live&Rare;
Led Zeppelin-IV
Łukasz Sompoliński

:P foty ma ten przekoks Łukasz...