• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

akcja Mutant:)

niedzielny

niedzielny poranek - 11.00, kac ale pogoda niezła więc telefon do xanagaza i jedziemy, o 12:10 po zjedzeniu solidnej ilości parówek z serem żółtym ruszyliśmy. Tomek założył sobie 1,25 oponki na swój czołg więc prędkość była słuszna... tyle że nie przez pierwsze 50 km bo był wmordewind zimny i wściekły jak zemsta wikinga. Dopiero z Szadku jak wiatr zmienił kierunek zaczęliśmy cisnąć tempo - ponad 30 bez wysiłku. Po 3 godzinach mieliśmy w zasadzie dystans zrobiony więc decyzja aby dokręcić do setki:) Mieliśmy jechać do Pixona i wbić mu się do sadyby ale po drodze wjechaliśmy w teren i Tomek wyłapał katastrofalnego snake'a. kleiliśmy tą dętkę w sumie z godzinę i w końcu rozjechaliśmy sie do domu

Trasa - Baza,Górka Pabianicka, Pabianice, Łask, Szadek, Lutomiersk, Kanzas, Łódź Teofilów i Baza

aby udowodnić wszystkim niedowiarkom że piwożłopy tez mogą w zimie (jeździć) przedstawiam relacje powyżej ( dla wytrwałych:P)
silenoz
- 16:49 wtorek, 18 listopada 2008 | linkuj
Myślę, że jak zasypie nas białym puchem to z chęci i ciekawości oraz dobrej zabawy wyjdę pojeździć. Co nie można powiedzieć o co niektórych piwoszach co już tutaj rzekli, że z dniem dzisiejszym prawdopodobnie kończą sezon :D
- 23:10 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj
zima to śnieg i temperatury koło zera i niżej - tak rzekłem:) Xanagaz - czy to naprawdę konieczne straszyć kolegę takimi drastycznymi akcjami... hehe może jednak wyjdzie na rower po dobroci jak spadnie z tego trenażera i sobie coś obije:P silenoz - 22:14 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj
Ja tam wejdę i Cię siłą wyje...!!! Hehehehe
- 21:26 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj
To daleko nam do takich stanów w łodzi.
A jeżeli nawet by w tym roku zasypało to ja z domu się ruszać nie muszę ;]
- 20:01 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj
Ziama jest wtedy jak jest dużo śniegu.
mavic
- 19:05 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj
Nie pierdol z tą zimą, 5°C to jeszcze nie zima :D
- 11:41 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj
jak nie starczyło sił jak starczyło seta jest:) i prawdopodobnie to będzie koniec sezonu bo jutro ponoć atak zimy silenoz - 09:38 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj
To się nazywa zaszaleć, panowie nie pomyliły wam się pory roku na takie dystanse :P
- 01:10 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj
Jak tam za Szadkiem narzuciłeś tempo to miałem powiedzieć, abyś nie przesadzał bo sił nie starczy i w pewnym sensie miałem rację i mogę powiedzieć a nie mówiłem :D
- 22:28 niedziela, 16 listopada 2008 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ksree