• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

Piątek, 11 lipca 2008 Kategoria solo, seta , czołgiem!

Jeziorsko solo

Trasa Łódź- Górka Pabianicka - Wola Żytowska - CHorzeszów - Pelagia - Wilamów - Szadek - Kromolin - Grzybów - Sikucin - Boczki - Rożdzały - Raszelki - Grabina - Lubola - Pęczniew - Popów - Księża Wółka - Niemysłów - Porczyny - Praga - Poddębice - Sworawa - Panaszew - Złotniki - Dalików - Gajówka - Krasnodęby - Ustronie - Grotniki - Rosanów

Miało być jak najbardziej offroadowo i bocznymi trasami, upał niemożliwy, czas całkowity aż 8:10 hrs bo robiłem przerwy w cieniu żeby schłodzić dynię:P Zabłądziłem kilka razy i wyjechałem nie tam gdzie chciałem ( nawigator jak z kaczej dupy puzon) w leśnych drogach totalny brak powietrza pełno owadów i piachu, sam zalew taki sobie może nie w tym odcinku co trzeba wylądowałem. ogólnie pustynia na drogach, w Boczkach na posesji u kolesia stały 2 czołgi i transporter opanc. w super stanie ciekawe co to było. Fot brak co zapamietałem to w dyni, jedno jest pewne jazda w tym ukropie to jednak masochizm

Widze ze musze szybko wracac by sety nie tylko na licznikach byly ;] Anonimowy tchórz vel Xanagaz - 23:41 sobota, 19 lipca 2008 | linkuj
foty może by i były ale ja bym zgona zaliczył jadąc z tobą ziom... w tym upale bez szans na szybsze tempo
silenoz
- 02:38 niedziela, 13 lipca 2008 | linkuj
Hahaha "schłodzić dynie" to ci się udało.

Szkoda, że się nie dogadaliśmy odnośnie tego wyjazdu, też bym sobie pojechał i wtedy zdjęcia by były. No nic innym razem.
Pixon
- 23:40 sobota, 12 lipca 2008 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emzna