• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

Niedziela, 27 kwietnia 2008 Kategoria czołgiem!

Mazovia MTB Marathon Łódź

Wczoraj wpadłem na pomysł aby jednak przejechać sie na maraton, no bo łódź, nasze klimaty trasę znam i mam formę jakąś w końcu:) Udałem się na miejsce autkiem na 10:00 a tam tłumy ledwie znalazłem miejsce do parkowania na końcu uliczki...ludzi był full..Poprzypinałem zipy itp, zgarnąłem Maćka i na kaloryfer..tam Jeszcze pixona i Emila spotkaliśmy każdy ustawił sie jak mógł w tłumie i długa...tyle że z powodu ilości ludzi tworzyły sie w niektórych miejscach korki...ogólnie większość trasy pokonałem w kurzu, za mną i przede mną ludzie momentami zatory...ale sam klimat rajdu sprawił że się spiąłem i dojechałem dystans Mega 56 km w czasie około 2:47 ( dlatego że mimo pomiaru czasu organizator coś popier...i na mega mnie nie ma tylko na GIGA i w dodatku nie z tym numerem - LOL) W stosunku do poprzedniej trasy było kilka niespodzianek a tak to słonce cieplo i wszyscy dobrze grzali:) Jak na mnie czas całkiem wporzo chłopaki porobili foty na mecie spotkaliśmy jeszcze Xanagaza i mavica a na samym finiszu pogoniłem jakiś dwóch ziomków z tego wydarzenia też są zdjęcia ale nie wiem kiedy je dostanę...no i po zjeżdzie z wiaduktu na skrzydlatą zrobiłem super slajda w stylu Drift Kinga tyle że tego akurat nikt nie uchwycił hehe

Pozdrawiam wszystkich którzy jechali i kibiców ( bendus z Marysią) i tych co nie wymieniłem to też.

Bardzo wporzo dzień

PS Licznik mi sie zresetował w domu co za blaza!!!