• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

Niedziela, 30 marca 2008 Kategoria crossówką, seta

Pierwsza seta w tym sezonie:)

Baza - Dąbrowa- Wiśniowa Góra - Andrespol - Brzeziny- Stryków - Rosanów - Grotniki - Aleksandrów -Konstantynów (Kanzas)- Retkinia (baza)+Barman (Piwo)

Jak zwykle szybka akcja, telefon do Macieja ustalenie trasy i odjazd, na Dąbrowie zgarnąłem kolegę i skrótem koło Della uderzyliśmy na Wiśniową, wiatr w plecy w zasadzie większość z górki i byliśmy w Brzezinach, Potem malownicza trasa na obrzeżach parku wzniesień łódzkich Stryków i dalej szosą na Ozorków. W połowie nastąpił postój techniczny (dwa tyskie xD) i ruszylismy na Białą i Rosanów (Pod białą Maciej zrobił sesję zabytkowego koscioła) W Rosanowie postój dłuższy, zmontowaliśmy kilo parówek i dwa żubry żeby moc była z nami:) Potem przez las do Grotnik i szosą do Aleksandrowa ( Tutaj dołączył się kolega demvari który dzielnie walczył z objawami zatrucia 3 winami po weselu:P ) Potem Kanzas i i koło oczyszczalni na retkinię gdzie chłopaki sie odłączyli. zdjęcia ma Maciej :>

Szosa ale widoki cudne i aut mało, spokojnie było