• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy silenoz.bikestats.pl

Poniedziałek, 29 czerwca 2009 Kategoria czołgiem!, solo

ucieczka przed deszczem

rano do pracy, wychodząc z pracy wzbudziłem mieszane odczucia klientów (błotny potwór w garnku na łbie) a już grzmiało następnie do Łagiewnik gdzie zaczął się wyścig numer 1 z burzą zakończony na obiedzie i zimnym piwie na działce, gdzie przeczekałem burzę, ruszyłem potem do Grotnik gdzie wpakowałem się w błoto ale i tak dobrze zrobiłem bo ponoć po moim wyjeździe znów lunęło. Brudny jechałem sobie spokojnie przez Aleksa w Rąbieniu wiedziałem że nie jest dobrze widząc granat nieba i błyski nad Kanzasem (zakazane miasteczko:P) w Kanzasie na serio już posrany otworzyłem przepustnicę na 120% do Brusa następnie szybko do sklepu po piwo i na bazę i wtedy na serio lunęło jak to piszę, pod autem na parkingu leci strumień wody na oko sięga progu....ja pierdolę, dziś z fartem sie jechało:)

PS jak widać nie trzeba aż tak zapierdalać żeby ujść przed potopem:)